P艂ynnie po angielsku. Prze艂am blokad臋

Regulamin (Conditions)

  • 1

Postanowienia wst臋pne

  1. Strona internetowa jaktoco.pl (wraz ze znajduj膮cym si臋 na niej Sklepem internetowym) dost臋pna pod adresem internetowym https://www.jaktoco.pl, prowadzona jest przez Tomasza Wyszkowskiego prowadz膮cego dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 pod firm膮 jaktoco.pl Tomasz Wyszkowski, wpisan膮 do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra w艂a艣ciwego ds. gospodarki, NIP 844-116-98-96, REGON 790172522.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zar贸wno do Konsument贸w, jak i do Przedsi臋biorc贸w korzystaj膮cych ze Sklepu i okre艣la zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Um贸w Sprzeda偶y z Klientem na odleg艂o艣膰 za po艣rednictwem Sklepu.
  • 2

Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna zawieraj膮ca ze Sprzedawc膮 umow臋 w ramach Sklepu, kt贸rej przedmiot nie jest zwi膮zany bezpo艣rednio z jej dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮 lub zawodow膮.
  2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadz膮ca dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 pod firm膮 jaktoco.pl Tomasz Wyszkowski, wpisan膮 do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra w艂a艣ciwego ds. gospodarki, NIP 844-116-98-96, REGON 790172522.
  1. Klient – ka偶dy podmiot dokonuj膮cy zakup贸w za po艣rednictwem Sklepu.
  2. Przedsi臋biorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nieb臋d膮ca osob膮 prawn膮, kt贸rej odr臋bna ustawa przyznaje zdolno艣膰 prawn膮, wykonuj膮ca we w艂asnym imieniu dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮, kt贸ra korzysta ze Sklepu.
  3. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawc臋 pod adresem internetowym www.jaktoco.pl
  4. Umowa zawarta na odleg艂o艣膰 – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania um贸w na odleg艂o艣膰 (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecno艣ci stron, z wy艂膮cznym wykorzystaniem jednego lub wi臋kszej liczby 艣rodk贸w porozumiewania si臋 na odleg艂o艣膰 do chwili zawarcia umowy w艂膮cznie.
  5. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  6. Zam贸wienie – o艣wiadczenie woli Klienta sk艂adane za pomoc膮 Formularza Zam贸wienia i zmierzaj膮ce bezpo艣rednio do zawarcia Umowy Sprzeda偶y Produktu lub Produkt贸w ze Sprzedawc膮.
  7. Konto – konto klienta w Sklepie, s膮 w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o z艂o偶onych przez niego Zam贸wieniach w Sklepie.
  8. Formularz rejestracji – formularz dost臋pny w Sklepie, umo偶liwiaj膮cy utworzenie Konta.
  9. Formularz zam贸wienia – interaktywny formularz dost臋pny w Sklepie umo偶liwiaj膮cy z艂o偶enie Zam贸wienia, w szczeg贸lno艣ci poprzez dodanie Produkt贸w do Koszyka oraz okre艣lenie warunk贸w Umowy Sprzeda偶y, w tym sposobu dostawy i p艂atno艣ci.
  10. Koszyk 鈥 element oprogramowania Sklepu, w kt贸rym widoczne s膮 wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a tak偶e istnieje mo偶liwo艣膰 ustalenia i modyfikacji danych Zam贸wienia, w szczeg贸lno艣ci ilo艣ci produkt贸w.
  11. Produkt 鈥 dost臋pna w Sklepie publikacja elektroniczna (ebook w formatach ePUB, PDF).
  12. Umowa Sprzeda偶y – umowa sprzeda偶y Produktu zawierana albo zawarta mi臋dzy Klientem a Sprzedawc膮 za po艣rednictwem Sklepu internetowego.
  • 3

Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: 16-400 Suwa艂ki, ul. Piekarskiego 17,
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: jaktoco@jaktoco.pl, albo formularz kontaktowy Czas na rozmow臋,
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48534866279,
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 85 1240 5891 1111 0010 4980 3715 PLN
  5. Klient mo偶e porozumiewa膰 si臋 ze Sprzedawc膮 za pomoc膮 adres贸w i numer贸w telefon贸w podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient mo偶e porozumie膰 si臋 telefonicznie ze Sprzedawc膮 wy艂膮cznie w dni powszednie i w godzinach 15.00 鈥 17.00.
  • 4

Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przegl膮dania asortymentu Sklepu oraz sk艂adania zam贸wie艅 na Produkty, niezb臋dne s膮:

  1. urz膮dzenie ko艅cowe z dost臋pem do sieci Internet i przegl膮dark膮 internetow膮 typu Chrome, Edge, Internet Explorer, FireFox, Opera itp.
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. w艂膮czona obs艂uga plik贸w cookies (zwanych r贸wnie偶 ciasteczkami).
  4. Polityka ciasteczek. Je艣li zostawisz na naszej witrynie komentarz, b臋dziesz m贸g艂 wybra膰 opcj臋 zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzi臋ki kt贸rym podczas pisania kolejnych komentarzy powy偶sze informacje b臋d膮 ju偶 dogodnie uzupe艂nione. Te ciasteczka wygasaj膮 po roku.
  5.  Je艣li masz konto i zalogujesz si臋 na tej witrynie, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przegl膮darka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera 偶adnych danych osobistych i zostanie wyrzucone kiedy zamkniesz przegl膮dark臋.
  6.  Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasaj膮 po dw贸ch dniach, a opcji ekranu po roku. Je艣li zaznaczysz opcj臋 鈥濸ami臋taj mnie鈥, logowanie wyga艣nie po dw贸ch tygodniach. Gdy wylogujesz si臋 ze swojego konta, ciasteczka logowania zostan膮 usuni臋te.
  7.  Je艣li zmodyfikujesz albo opublikujesz artyku艂, w twojej przegl膮darce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera 偶adnych danych osobistych, wskazuj膮c po prostu na identyfikator przed chwil膮 edytowanego artyku艂u. Wygasa ono po 1 dniu.
  • 5

Informacje og贸lne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialno艣ci za zak艂贸cenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane si艂膮 wy偶sz膮, niedozwolonym dzia艂aniem os贸b trzecich lub niekompatybilno艣ci膮 Sklepu internetowego z infrastruktur膮 techniczn膮 Klienta.
  2. Przegl膮danie asortymentu Sklepu wymaga za艂o偶enia Konta. Sk艂adanie zam贸wie艅 przez Klienta na Produkty znajduj膮ce si臋 w asortymencie Sklepu mo偶liwe jest po za艂o偶eniu Konta zgodnie z postanowieniami 搂 6 Regulaminu.
  1. Ceny podane w Sklepie s膮 podane w polskich z艂otych i s膮 cenami brutto (uwzgl臋dniaj膮 podatek VAT).
  2. Na ko艅cow膮 (ostateczn膮) kwot臋 do zap艂aty przez Klienta sk艂ada si臋 cena za Produkt. Cena nie obejmuje kosztu dostawy (z uwagi na sprzeda偶 wy艂膮cznie publikacji elektronicznych).
  • 6

Zak艂adanie Konta w Sklepie

  1. Aby za艂o偶y膰 Konto w Sklepie, nale偶y wype艂ni膰 Formularz rejestracji. Niezb臋dne jest podanie nast臋puj膮cych danych: imi臋 i nazwisko, kraj, ulica, kod pocztowy, miasto, adres e-mail.
  2. Za艂o偶enie Konta w Sklepie jest darmowe.
  3. Logowanie si臋 na Konto odbywa si臋 poprzez podanie loginu/ adresu e-mail i has艂a wygenerowanego przez Sklep automatycznie. Has艂o mo偶na zmieni膰 na stronie Konto.
  4. Klient ma mo偶liwo艣膰 w ka偶dej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytu艂u jakichkolwiek op艂at usun膮膰 Konto poprzez wys艂anie stosownego 偶膮dania do Sprzedawcy, w szczeg贸lno艣ci za po艣rednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w 搂 3.
  • 7

Zasady sk艂adania Zam贸wienia

W celu z艂o偶enia Zam贸wienia nale偶y:

  1. zalogowa膰 si臋 do Sklepu;
  2. wybra膰 Produkt b臋d膮cy przedmiotem Zam贸wienia, (opcjonalnie: zastosowa膰 zni偶kowy kupon) a nast臋pnie klikn膮膰 przycisk 鈥濪o kasy鈥;
  3. wype艂ni膰 formularz Szczeg贸艂y p艂atno艣ci poprzez wpisanie danych odbiorcy Zam贸wienia oraz adresu, w tym adresu e-mail, (opcjonalnie w polu Dodatkowe informacje: wpisa膰 dane do faktury, je艣li s膮 inne ni偶 dane odbiorcy Zam贸wienia, w tym m.in. numer NIP).
  4. klikn膮膰 przycisk 鈥淜upuj臋 i p艂ac臋鈥 oraz potwierdzi膰 zam贸wienie, klikaj膮c w link przes艂any w wiadomo艣ci e-mail,
  5. wybra膰 jeden z dost臋pnych sposob贸w p艂atno艣ci i w zale偶no艣ci od sposobu p艂atno艣ci, op艂aci膰 zam贸wienie w okre艣lonym terminie, z zastrze偶eniem 搂 8 pkt 3.
  • 8

Oferowane metody dostawy oraz p艂atno艣ci

  1. Klient mo偶e skorzysta膰 z nast臋puj膮cych metod dostawy lub odbioru zam贸wionego Produktu:
  2. Pobranie elektronicznej publikacji,
  3. Klient mo偶e skorzysta膰 z nast臋puj膮cych metod p艂atno艣ci:
  4. P艂atno艣膰 przelewem na konto Sprzedawcy
  5. P艂atno艣ci elektroniczne
  6. P艂atno艣膰 kart膮 p艂atnicz膮.
  7. Szczeg贸艂owe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod p艂atno艣ci znajduj膮 si臋 za stronach Sklepu.
  • 9

Wykonanie umowy sprzeda偶y

  1. Zawarcie Umowy Sprzeda偶y mi臋dzy Klientem a Sprzedawc膮 nast臋puje po uprzednim z艂o偶eniu przez Klienta Zam贸wienia za pomoc膮 Formularza zam贸wienia i formularza Szczeg贸艂y p艂atno艣ci w Sklepie internetowym zgodnie z 搂 7 Regulaminu.
  2. Po z艂o偶eniu Zam贸wienia Sprzedawca niezw艂ocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocze艣nie przyjmuje Zam贸wienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zam贸wienia i jego przyj臋cie do realizacji nast臋puje poprzez przes艂anie przez Sprzedawc臋 Klientowi stosownej wiadomo艣ci e-mail na podany w trakcie sk艂adania Zam贸wienia adres poczty elektronicznej Klienta, kt贸ra zawiera co najmniej o艣wiadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zam贸wienia i o jego przyj臋ciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzeda偶y. Z chwil膮 otrzymania przez Klienta powy偶szej wiadomo艣ci e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzeda偶y mi臋dzy Klientem a Sprzedawc膮.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:
  4. p艂atno艣ci przelewem, p艂atno艣ci elektronicznych albo p艂atno艣ci kart膮 p艂atnicz膮, Klient obowi膮zany jest do dokonania p艂atno艣ci poprzez funkcjonalno艣膰 p艂atno艣ci elektronicznych obs艂ugiwan膮 przez dostawc臋 tych us艂ug (DotPay).
  5. Klient otrzymuje dost臋p do publikacji elektronicznej natychmiastowo po zaksi臋gowaniu zap艂aty za Produkt. Klient 艣ci膮ga zakupiony Produkt na swoje urz膮dzenie ko艅cowe.
  • 10

Prawo odst膮pienia od umowy

  1. Zgodnie z ustaw膮 z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient b臋d膮cy konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego mo偶e odst膮pi膰 od umowy dotycz膮cej publikacji elektronicznej bez podania przyczyny w ci膮gu 14 dni od daty zawarcia umowy, chyba 偶e przed up艂ywem tego terminu:
  2. Klient wyrazi艂 zgod臋 na spe艂nienie 艣wiadczenia Sklepu polegaj膮cego na udost臋pnieniu mu do pobrania pliku z tre艣ci膮 cyfrow膮 niezapisan膮 na no艣niku materialnym,
  3. 艣wiadczenie Sklepu zosta艂o spe艂nione i plik z tre艣ci膮 cyfrow膮 zosta艂 pobrany.
  4. Klient zosta艂 poinformowany o utracie prawa odst膮pienia od umowy w takim przypadku.
  • 11

Reklamacja i gwarancja

  1. Umow膮 Sprzeda偶y obj臋te s膮 Produkty elektroniczne niezapisane na no艣niku materialnym.
  2. W przypadku reklamowania Produktu b臋d膮cego publikacj膮 elektroniczn膮 nale偶y skontaktowa膰 si臋 ze Sklepem i poinformowa膰 o wadzie zakupionego pliku. Za wadliw膮 publikacj臋 elektroniczn膮 uznaje si臋 plik, kt贸ry posiada wady techniczne. O przebiegu i wyniku reklamacji Klient b臋dzie powiadomiony indywidualnie.
  • 12

Pozas膮dowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅

  1. Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce mo偶liwo艣ci skorzystania przez Konsumenta z pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅 oraz zasady dost臋pu do tych procedur dost臋pne s膮 w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzecznik贸w konsument贸w, organizacji spo艂ecznych, do kt贸rych zada艅 statutowych nale偶y ochrona konsument贸w, Wojew贸dzkich Inspektorat贸w Inspekcji Handlowej oraz pod nast臋puj膮cymi adresami internetowymi Urz臋du Ochrony Konkurencji i Konsument贸w: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada nast臋puj膮ce przyk艂adowe mo偶liwo艣ci skorzystania z pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅:
  3. Konsument uprawniony jest do zwr贸cenia si臋 do sta艂ego polubownego s膮du konsumenckiego, o kt贸rym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z p贸藕n. zm.), z wnioskiem o rozstrzygni臋cie sporu wynik艂ego z Umowy zawartej ze Sprzedawc膮.
  4. Konsument uprawniony jest do zwr贸cenia si臋 do wojew贸dzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z p贸藕n. zm.), z wnioskiem o wszcz臋cie post臋powania mediacyjnego w sprawie polubownego zako艅czenia sporu mi臋dzy Konsumentem a Sprzedawc膮.
  5. Konsument mo偶e uzyska膰 bezp艂atn膮 pomoc w sprawie rozstrzygni臋cia sporu mi臋dzy nim a Sprzedawc膮, korzystaj膮c tak偶e z bezp艂atnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsument贸w lub organizacji spo艂ecznej, do kt贸rej zada艅 statutowych nale偶y ochrona konsument贸w (m.in. Federacja Konsument贸w, Stowarzyszenie Konsument贸w Polskich).
  • 13

Dane osobowe na Stronie internetowej i w Sklepie internetowym (polityka prywatno艣ci)

  1. Administratorem danych osobowych Klient贸w zbieranych za po艣rednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klient贸w zbierane przez administratora za po艣rednictwem Sklepu internetowego zbierane s膮 w celu realizacji Umowy Sprzeda偶y, a je偶eli Klient wyrazi na to zgod臋 – tak偶e w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klient贸w Sklepu internetowego mog膮 by膰:
  4. W przypadku Klienta, kt贸ry korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu p艂atno艣ci elektronicznych lub kart膮 p艂atnicz膮 Administrator udost臋pnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obs艂uguj膮cemu powy偶sze p艂atno艣ci w Sklepie internetowym.
  5. Klient ma prawo dost臋pu do tre艣ci swoich danych oraz ich poprawiania.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezb臋dnych do zawarcia Umowy Sprzeda偶y skutkuje brakiem mo偶liwo艣ci zawarcia takiej umowy.
  7. Je艣li masz konto u偶ytkownika albo doda艂e艣 komentarze w tej witrynie, mo偶esz za偶膮da膰 dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem twoich danych osobistych b臋d膮cych w naszym posiadaniu, w tym ca艂o艣膰 tych dostarczonych przez ciebie. Mo偶esz r贸wnie偶 za偶膮da膰 usuni臋cia przez nas ca艂o艣ci twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to 偶adnych danych kt贸re jeste艣my zobligowani zachowa膰 ze wzgl臋d贸w administracyjnych, prawnych albo bezpiecze艅stwa.
  8. Je艣li zostawisz komentarz, jego tre艣膰 i metadane b臋d膮 przechowywane przez czas nieokre艣lony. Dzi臋ki temu jeste艣my w stanie rozpoznawa膰 i zatwierdza膰 kolejne komentarze automatycznie, bez wysy艂ania ich do ka偶dorazowej moderacji.
  9. Kiedy odwiedzaj膮cy witryn臋 zostawia komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzaj膮cego oraz podpis jego przegl膮darki jako pomoc przy wykrywaniu spamu.
  10.  Zanonimizowany ci膮g znak贸w stworzony na podstawie twojego adresu email (tak zwany hash) mo偶e zosta膰 przes艂any do us艂ugi Gravatar w celu sprawdzenia czy jej u偶ywasz. Polityka prywatno艣ci us艂ugi Gravatar jest dost臋pna tutaj: https://automattic.com/privacy/. Po zatwierdzeniu komentarza tw贸j obrazek profilowy jest widoczny publicznie w kontek艣cie twojego komentarza.
  11.  Dla u偶ytkownik贸w kt贸rzy zarejestrowali si臋 na naszej stronie internetowej (je艣li tacy s膮), przechowujemy r贸wnie偶 informacje osobiste wprowadzone w profilu. Ka偶dy u偶ytkownik mo偶e dokona膰 wgl膮du, korekty albo skasowa膰 swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licz膮c nazwy u偶ytkownika, kt贸rej nie mo偶na zmieni膰). Administratorzy strony r贸wnie偶 mog膮 przegl膮da膰 i modyfikowa膰 te informacje.
  • 14

Postanowienia ko艅cowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane s膮 w j臋zyku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z wa偶nych przyczyn to jest: zmiany przepis贸w prawa, zmiany sposob贸w p艂atno艣ci i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wp艂ywaj膮 na realizacj臋 postanowie艅 niniejszego Regulaminu. O ka偶dej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie maj膮 zastosowanie powszechnie obowi膮zuj膮ce przepisy prawa polskiego, w szczeg贸lno艣ci: kodeksu cywilnego; ustawy o 艣wiadczeniu us艂ug drog膮 elektroniczn膮; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Klient ma prawo skorzysta膰 z pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅. W tym celu mo偶e z艂o偶y膰 skarg臋 za po艣rednictwem unijnej platformy internetowej ODR dost臋pnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.