Jak to co?! Część I Kim jesteśmy

Jak to co?! I Kim jesteśmy

Jak to co?! I Kim jesteśmy wszyscy i bez wyjątku

Chcesz w 100% wykorzystać czas uczenia się umiejętności swobodnej komunikacji w języku angielskim? Chcesz osiągnąć rezultaty w możliwie najkrótszym czasie? Jeśli tak, to musisz wiedzieć, na czym polega cały proces nauczania i co się z nim wiąże. Wszystko to jest bardzo proste, ale posiadanie tej wiedzy a jej nieposiadania to tak, jak przysłowiowe niebo a ziemia.

Żeby ułatwić sobie proces przyswojenia tej wiedzy, musisz poprawnie rozwiązać wszystkie quizy (uzasadnienie każdej poprawnej odpowiedzi zawarte jest w ebooku „Jak to co?!”). Z czasem wszystkie udostępnione quizy uda Ci się rozwiązać na 100% i wtedy nic nie będzie stało na przeszkodzie temu, aby czas przeznaczony na naukę umiejętności swobodnej komunikacji w języku angielskim wykorzystywać w 100%.

0%

1. Jako mali ludzie nie byliśmy uczeni swego języka ojczystego przy pomocy tradycyjnych (nb. nieskutecznych) szkolnych metod, ponieważ:

Correct! Wrong!

2. Na początku swego życia:

Correct! Wrong!

3. W komunikacji każde słowo:

Correct! Wrong!

4. Jeśli chcesz zdobyć umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim musisz wiedzieć, że:

Correct! Wrong!

5. Czy można się porozumieć nie mając wspólnego języka?

Correct! Wrong!

6. Która z niżej wymienionych potrzeb jest w człowieku najbardziej pierwotna, przez co warunkuje zdobycie umiejętności swobodnej komunikacji w języku angielskim?

Correct! Wrong!

7. Których/jakich słówek przede wszystkim uczą się małe dzieci w swoim języku ojczystym?

Correct! Wrong!

8. Czy posługujące się początkowo pojedynczymi słowami małe dziecko wyraża pełne komunikaty, tj. można uznać takie słowa za pełne wypowiedzi?

Correct! Wrong!

9. Skąd małe dzieci wiedzą, co znaczą słowa, których same używają?

Correct! Wrong!

10. Dlaczego rodzice potrafią zrozumieć swoje małe dziecko, mimo że ma ono często niepoprawną wymowę i wyraża się niegramatycznie?

Correct! Wrong!

11. Twierdzenie, że żeby zacząć posługiwać się językiem angielskim, trzeba się go najpierw nauczyć:

Correct! Wrong!

12. Pomijając cel stosowania obu umiejętności, czym różni się (jeśli w ogóle) umiejętność chodzenia od umiejętności mówienia?

Correct! Wrong!

13. Dlaczego umiejętności jazdy na rowerze lub kierowania samochodem nie uczymy się z książek tylko praktycznie?

Correct! Wrong!

14. Które z poniższych zdań dotyczących umiejętności chodzenia jest prawdziwe?

Correct! Wrong!

15. Które z poniższych zdań dotyczących umiejętności mówienia jest prawdziwe?

Correct! Wrong!

16. Język z punktu widzenia osoby uczącej się swobodnej komunikacji w języku angielskim to:

Correct! Wrong!

17. Aby jak najszybciej zdobyć umiejętność komunikacji w języku angielskim należy:

Correct! Wrong!

18. Podczas komunikacji w języku angielskim najważniejsze są:

Correct! Wrong!

19. Aby skutecznie uczyć się umiejętności komunikacji w języku angielskim należy:

Correct! Wrong!

20. Co jest korzystniejsze z punktu widzenia celu w nauce umiejętności komunikacji w języku angielskim?

Correct! Wrong!

21. Jak buduje się umiejętność komunikacji w języku angielskim?

Correct! Wrong!

Jak to co?! Część I Kim jesteśmy
Muszę lepiej poznać metodę skutecznej nauki umiejętności swobodnej komunikacji w j. ang., żeby uczyć się nie tracąc czasu.
Sporo wiem o skutecznej nauce umiejętności swobodnej komunikacji w j. ang., ale to za mało, żeby uczyć się efektywnie.
Mogę zaczynać naukę umiejętności swobodnej komunikacji w j. ang. metodą jaktoco.pl, ale niektóre przekonania jeszcze zweryfikuję.
Brawo ja! Prezentuję pełne przygotowanie do nauki umiejętności swobodnej komunikacji w j. ang. metodą jaktoco.pl!

Share your Results: