Opublikowano

PRZYCZYNA NIEPOWODZEŃ W NAUCE ANGIELSKIEGO?

CO JEST PRZYCZYNĄ NIEPOWODZEŃ W NAUCE JĘZYKA ANGIELSKIEGO?

Jaka jest PRZYCZYNA NIEPOWODZEŃ W NAUCE JĘZYKA ANGIELSKIEGO?

Dorośli przystępując do nauki języka angielskiego chcą (niestety) jednego: nauczyć się tłumaczyć na angielski polskie zdania!

Niestety (to już drugie niestety), metody stosowane na rynku tego właśnie uczą.

Skąd dorosłe uczennice i dorośli uczniowie mają wiedzieć, że ta droga prowadzi donikąd? No skąd?!

Skoro wszystkie metody, podręczniki, nauczyciele wiodą dorosłe Polki i dorosłych Polaków, pracownice i pracowników firm, uczestniczki i uczestników wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń językowych, właśnie w tym kierunku?!

A czy mówienie jakimkolwiek językiem (po polsku, po angielsku, po chińsku, w języku suahili…) jest wysiłkiem intelektualnym, czy jest odruchem?

Pytanie retoryczne!!

A więc jaka jest PRZYCZYNA NIEPOWODZEŃ W NAUCE ANGIELSKIEGO?

Aby nauczyć się mówić odruchowo, NALEŻY UCZYĆ SIĘ ODRUCHOWEGO MÓWIENIA (a nie TŁUMACZENIA!).

(Więcej o tym w książce pt. Jak to co?!).

Oto tajemnica: przyjemnie, z sensem i najszybciej jak można – tak należy uczyć się angielskiego!

Zgadzacie się? 🤔

A może słyszycie o tym po raz pierwszy i nie wiecie, jak w nauce j. ang. sięgać wprost do pamięci długotrwałej?
(O tym w innym artykule).